معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار آزمایشی نسخه انگلیسی سایت شورای شهر تهران خبر داد.

محمودرضا کبیری یگانه، معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی آزمایشی نسخه انگلیسی سایت شورای شهر تهران در راستای اطلاع رسانی از عملکرد و دستاورد‌های شورای شهر تهران در سطح بین الملل خبر داد.

کبیری یگانه، ضمن اشاره به اهمیت دیپلماسی رسانه‌ای در عصر ارتباطات و اطلاعات، گسترش ارتباطات و ایجاد بستر مساعد برای انعکاس اخبار موثق رویداد‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری برای مخاطبان غیر ایرانی را از مهمترین دلایل طراحی و راه اندازی نسخه انگلیسی سایت شورای شهر تهران، برشمرد.

معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران گفت: در عصری که حکومت‌های محلی و مجالس و شورا‌های شهری به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین بازو‌های حکمرانی دولت‌ها به حساب می‌آیند؛ با درایت و هوشمندی می‌توان مسیر را برای خدمت رسانی به شهروندان و رفع نیاز‌های روزمره زندگی شهری آنها از یکسو و تلاش برای استقرار و تحقق هرچه بیشتر دموکراسی در جوامع از سوی دیگر هموار کرد.

وی افزود: همچنین اطلاع و استفاده از تجارب موفق و حتی ناموفق سیستم‌های مدیریت شهری در کشور‌های مختلف پیشرفته یا در حال توسعه می‌تواند برای برنامه ریزی و ارائه خدمات و اقدامات ملموس حوزه مدیریت شهری به تمام دست اندرکاران مدیریتی و اجرایی شهرداری تهران و سایر کلانشهر‌ها و شهر‌های کشور، مفید باشد.

کبیری یگانه گفت: ما هم در مدیریت شهری تهران، تجارب و کارنامه قابل عرضه‌ای داریم که می‌توانیم با استفاده از زیرساخت‌های ارتباطات و رسانه، در سطح بین الملل ارائه کنیم. بی تردید کسانی که تهران را در سال‌های دور دیده اند و یا ندیده اند، اما تصورات درست یا نادرستی از تهران دارند؛ اگر در جریان پیشرفت و فعالیت‌های مدیریت شهری قرار بگیرند؛ به رشد و توسعه و تلاش مجموعه مدیریت شهری تهران اذعان خواهند کرد. امیدواریم راه اندازی سایت انگلیسی شورای شهر تهران، عرصه را برای تعاملات دو جانبه میان مدیریت شهری پایتخت ایران عزیز با سایر سیستم‌های مدیریت شهری در جهان، میسر و تسهیل نماید.

برچسب ها: شورای شهر ، انگلیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار