تا سال ۲۰۲۶ گوشی‌های هوشمند از سمعک پشتیبانی خواهند کرد.

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده دستور جدیدی را صادر کرده است که به تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ فرصت می‌دهد تا فروش دستگاه‌هایی که با سمعک سازگار نیستند را متوقف کنند.

این بدان معناست که تا سال ۲۰۲۶، تمام گوشی‌های هوشمند فروخته شده در ایالات متحده باید طبق دستور FCC از سمعک پشتیبانی کنند، در حالی که سازندگان گوشی‌های هوشمند باید اطمینان حاصل کنند که دستگاه‌های آن ها از استاندارد‌های خاصی برای کنترل صدا برخوردار است.

علاوه بر این، تلفن‌های همراه در ایالات متحده اکنون باید گزینه‌های جفت بلوتوث ساده تری داشته باشند.

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده همچنین به سازندگان تلفن نسبت به گنجاندن استاندارد‌های اختصاصی بلوتوث در محصولات خود هشدار داده است، زیرا ممکن است اتصال به دستگاه‌های سمعک را دشوار کند.

سازندگان گوشی‌های هوشمند موظفند اطمینان حاصل کنند که دستگاه هایشان استاندارد‌های کنترل صدا را رعایت می‌کنند و جزئیات مربوط به سازگاری با سمعک را به عنوان بخشی از اطلاعات محصول در وب سایت یا بسته بندی گوشی هوشمند درج کنند.

اپلیکیشن پزشکی موبایل

سازگاری اجباری گوشی‌های هوشمند با سمعک ماه‌ها پس از اعلام اپل مبنی بر ادغام عملکرد سمعک در AirPods Pro 2 اتفاق می افتد.

اخیراً، شرکت آیفون از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) چراغ سبز دریافت کرده است تا از «Air Pods Pro 2» به عنوان سمعک استفاده کند.

تنظیمات برای تعیین سطح شنوایی کاربر را می‌توان از iOS HealthKit مشاهده کرد.

سازمان تنظیم مقررات سلامت گفت که این برنامه پس از نصب و سفارشی سازی بر اساس نیاز‌های شنوایی کاربر، به نسخه‌های "AirPods Pro" اجازه می‌دهد تا به عنوان یک سمعک بدون نسخه کار کنند و برای تقویت صدا‌ها برای افراد دارای خفیف تا متوسط ​​کم شنوایی در نظر گرفته شده است. کسانی که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارند.

منبع: ارم نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار