سازمان ملل اعلام کرد با تیراندازی سرباز اسرائیلی به کودک ۱۱ ساله، شمار کودکان کشته شده در کرانه باختری به ۱۶۵ نفر رسید.

سازمان ملل متحد اعلام کرد، کشته شدن یک پسر ۱۱ ساله فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی در روز سه شنبه، تعداد کودکان فلسطینی را که در یک سال گذشته به دست نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری اشغالی شهید شده اند را به ۱۶۵ نفر رساند.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد (OHCHR) اعلام کرد این کودک که عبدالله جمال حوش نام داشت، به دلیل پرتاب سنگ به یک خودروی زرهی در نابلس از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت، در حالی که او «هیچ تهدید واقعی» برای نظامیان اسرائیلی ایجاد نکرده بود.

این قتل پس از آن صورت گرفت که روز یکشنبه یک جوان ۱۷ ساله در الخلیل توسط نظامیان رژیم جنایتکار اسرائیل از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و اکنون وضعیت وخیمی دارد. سه روز پیش از آن، یک نوجوان ۱۱ ساله دیگر نیز توسط نیرو‌های اسرائیلی در اردوگاه آوارگان عروب در استان الخلیل از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

سازمان ملل اعلام کرد که از سال گذشته ۱۶۵ کودک فلسطینی در کرانه باختری اشغالی کشته (شهید) شده اند که ۱۲۹ نفر از آنها به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی و ۳۶ کودک در حملات هوایی اسرائیل کشته شده اند.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
آمریکا = دشمن کودکان جهان
آخرین اخبار