دوره بازآموزی مدیریت هپاتیت مزمن B در قالب ششمین کنفرانس هپاتیت مشهد به مدت ۲ روز در تالار ابن سینای این شهر آغاز به کار کرد.

محمدرضا هدایتی مقدم عضو کمیته علمی و اجرایی ششمین کنفرانس هپاتیت مشهد گفت: در طول ۲ روز ۲۰ نفر از استادان دعوت شده از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، بقیه‌الله، بیرجند، مشهد و سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در زمینه پیشگیری و تشخیص هپاتیت مزمن B و مراقبت و درمان مبتلایان به آن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

او افزود: این سمینار، دارای امتیاز بازآموزی برای گروه‌های علوم پایه و بالینی پزشکی است که توسط مرکز تحقیقات عفونت‌های منتقله از خون جهاد دانشگاهی و جامعه متخصصان داخلی شاخه خراسان رضوی برگزار می‌ شود.

عضو کمیته علمی و اجرایی ششمین کنفرانس هپاتیت مشهد ادامه داد: ۱۰ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی، متخصصان داخلی و بیماری‌های عفونی، دارندگان مدرک دکترای تخصصی ایمنی‌شناسی، میکروب‌شناسی، ویروس‌شناسی و پزشکی مولکولی و فوق‌تخصص‌های گوارش و کبد شرکت کننده در این کنفرانس در نظر گرفته شده است.

هدایتی مقدم بیان کرد: همچنین متخصصان علوم آزمایشگاهی، آسیب‌شناسی، زنان و زایمان، پزشکی خانواده، پزشکی اجتماعی و دارندگان مدرک دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی شرکت کننده در این کنفرانس از هفت امتیاز آموزش مداوم بهره‌مند خواهند شد.

او تصریح کرد: به پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد کودکان و بیماری‌های عفونی کودکان، پرستاران، ماماها و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی نیز پنج امتیاز بازآموزی تعلق خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار