استاندار جدید لرستان، توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال را مهم‌ترین اولویت‌ها در این استان معرفی کرد.

سید سعید شاهرخی، امشب در نشست تودیع و معارفه استاندار لرستان، گفت: من برای ایجاد جهش آمده‌ام تا شاهد تغییرات شاخص در این استان باشیم.

او اضافه کرد: نظرات مخالفی را برای انتخاب‌شدن به‌عنوان استاندار لرستان نشنیدم و امیدوارم که به‌نفع مردم و در جهت تحقق شعار وفاق ملی حرکت کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار بزرگی در این استان وجود دارد و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعۀ بخش کشاورزی را در دستور کار داریم.

شاهرخی تأکید کرد: تعریف وحدت و وفاق به معنای واگذاری کار‌ها به افرادی که اعتقادی به دولت ندارند، نیست و افرادی را به‌کارگیری می‌کنم که اعتقاد راسخ به سیاست‌های رئیس‌جمهور داشته باشند.

او با بیان اینکه فلسفه آمدن من فقط خدمت در لرستان است، توضیح داد: شناخت عمیقی به وضعیت این استان دارم و توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال جزو اولویت‌هایم است.

استاندار لرستان با تأکید به احیای کارخانه‌های تعطیل شرح داد: شرایط را باید برای دعوت از سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال کلان فراهم کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه ما از مدیران ریسک‌پذیر بهره می‌گیریم، اذعان کرد: ما آمده‌ایم که متفاوت از گذشته عمل کنیم و هر کسی نمی‌تواند با کار اجرایی خداحافظی کند.

او با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه ما هستند، اذعان کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند.

استاندار لرستان با اشاره به وجود ۸۰۰۰ هکتار اراضی کشاورزی در این استان، تأکید کرد: ۲.۵ هزار تن محصولات کشاورزی داریم و باید این حوزه را تقویت کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر طول رواناب‌های لرستان است، تأکید کرد: از منابع آبی برای ایجاد رونق در بخش کشاورزی و توسعه باید استفاده کنیم.

او با اشاره به ضرورت افزایش کشت گلخانه‌ای و احیای سد‌ها توضیح داد: سد معشوره باید برای جلوگیری از کوچ مردم ایجاد شود و پروژه‌های نیمه‌کاره را باید فعال کنیم.

برچسب ها: استانداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.