اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های شهرستان تربت حیدریه مستقر شدند.

علی‌اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: در پی هشدار مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران همراه با رعد و برق و احتمال بارش برف، تکرگ و کولاک در مناطق مختلف استان و کاهش دما، راهداران این شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او افزود: نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری زمستانی شهرستان از روز پنجشنبه در محل راهدارخانه شهید یوسفی رباط سنگ در محور تربت حیدریه - مشهد مستقر شده اند و تا پایان بارش‌ها در آماده باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه ادامه داد: باتوجه به اینکه محور تربت حیدریه - مشهد از ویژگی خاصی برخوردار و کریدور اصلی اتصال استان‌های جنوبی کشور به مشهد و شمال کشور است و علاوه بر حجم تردد بالا و وجود چندین گردنه با اقلیم بسیار سرد، یکی از سخت‌ترین مسیر‌های عبور در زمستان به حساب می‌آید، آمادگی و حضور بموقع و شروع اقدامات زمستانی لازم، از مهمترین ویژگی‌های راهداران این منطقه است.

کرباسی همچنین از رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و گرمایشی، سالم بودن وسایل نقلیه خود و مطمئن بودن از پر بودن باک بنزین، در هنگام بارندگی و بارش برف در جاده‌ها با احتیاط لازم و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.