فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر از برگزاری یادواره ۳۴شهید مفقود الاثر این شهرستان خبرداد.

 حجت السلام والمسلیمن حبیب پور امام جمعه شوشتر گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در چامعه می شود وشهدای والامقامی که تقدیم انقلاب کردیم این سرزمین را از وجود کفر پاک کردند تا ما در آسایش وآرامش پیشرفت ، وبه مسیرمان ادامه دهیم.

وی با بیان آیه ای از قرآن ، پیکار  در راه خدا  وشهادت در راه خدا را یکی از والاترین  ارزشهای دفاع مقدس جامعه برشمرد وگفت:پشتوانه های دینی  تکالیف سخت الهی را به راحتی انجام دهیم.

حبیب پور خاطرنشان کرد؛شهادت حقیقت روشنی است که در راه خدا وبه خاطر هدف مقدس انجام میشود  وشیرین ترین وزیبا ترین نوع مرگ در راه خدا است.

وی با بیان این که خانواده های معظم شهدا شمع این محافل ومراسمات هستند  ابراز کرد:شهیدان دفاع مقدس با روحیه اخلاص،ایثار، وفداکاری برای دفاع از خاک مهین اسلامی رفتند  که این فرهنگ خود یک مکتب است در غوغای فرهنگ شبیخونی وتهاجمی دشمنان وهمه ما وظیفه داریم که این مکتب  را جهت تبین والگو به نسل جوان ونوجوان امروز کشور منتقل  کنیم تا آنها راه درست را از نسخه دشمن تشخیص دهند.

امام جمعه شوشتر در پایان گفت:امروز باید ولی فقیه را حمایت وپشتیبانی کنیم که این مرد بزرگ ورهبر فرزانه ما خود سکان دار کشتی است که با وجود دشمنی ها وفتنه های مختلف دشمن همچنان به راه خود در جهت عزت واقتدار ایران به پیش می رود وما نباید بگذاریم که دشمنان در مسیر این کشتی بزرگ سنگ اندازی وفتنه گری کند.

گفتنی است درپایان این مراسم از خانواده معظم شهدای مفقود الاثر شوشتر تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.