خطیب جمعه دزفول از کشاورزی به عنوان مهمترین موضوع جامعه یاد کرد و گفت: اگر کشاورزی آسیب ببیند استقلال کشور نیز آسیب می‌بیند.

حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور خطیب جمعه دزفول در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در حسینیه ثارالله دزفول بیان کردگفت: قرار است از ۱۲ آبانماه، آمار کشاورزی در کل کشور بروز رسانی شود؛ دزفول نیز یکی از قطب‌های کشاورزی است ولی به علت نداشتن برنامه جامع در این حوزه آسیب‌های فراوانی به کشاورزان وارد شده است.

او بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق بر پایه آمار صحیح تاکید کرد و افزود: سرشماری کشاورزی باید با همکاری بهره‌برداران انجام شود تا دولتمردان برنامه دقیقی طراحی و اجرا کنند.

امام جمعه دزفول از کشاورزی به عنوان مهمترین موضوع جامعه یاد کرد و گفت: اگر کشاورزی آسیب ببیند استقلال کشور نیز آسیب می‌بیند.

حجت الاسلام بهرام‌پور اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در سایه اسلام، قرآن کریم، هدایت‌های مقام معظم رهبری و امت متعهد به اسلام اقتصاد کشاورزی را متحول کنیم.

او یادآور شد: لازم است به کرسی‌های اقتصاد کشاورزی در کشور بیش از پیش اهمیت داده شود و در سطح دکتری به آن پرداخته شود.

خطیب جمعه دزفول ادامه داد: باید دانشگاه جندی شاپور و دیگر دانشگاه‌ها در این حوزه تلاش کنند، زیرا کشاورزی دزفول از اهمیت زیادی برخوردار است و باید اقداماتی در خصوص پایانه و یکپارچه‌سازی اراضی در دزفول انجام شود.

جمعه‌های همدلی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه‌های امروز، جنایات اسرائیل در لبنان و غزه را محکوم کرد و گفت: از این هفته جمعه‌های همدلی به مدت ۳ هفته برای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان برگزار خواهد شد.

او افزود: امیدواریم همانطور که مردم در جنگ و دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند اکنون نیز از این موضوع نیز حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.