مدیرکل دفتر ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری گفت: سازمان راهداری با ۱۲ هزار نیروی راهدار و ۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات برای زمستان امسال تجهیز شده است.

علی خانقاهی مدیرکل دفتر ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری گفت: در ۶ ماه اول بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر عملیات زیرسازی و آماده سازی آسفالت انجام شده است و بیش از هزار و ۲۶۰ کیلومتر از این میزان مورد بهره برداری قرار گرفته و در اختیار روستاییان در استان‌های سردسیر قرار گرفته است.  

وی ادامه داد: احداث، مرمت و آماده سازی برای فصل‌های سرد سال در طول ۶ ماه  همواره در دستور کار قرار گرفته است که در بخش‌های مختلف در حال انجام است.

خانقاهی با بیان اینکه  سازمان راهداری برای خدمت رسانی به مسافران در فصول سرد سال از آمادگی کامل برخوردار بوده است گفت: ۱۲ هزارنیروی راهدار با ۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک وسنگین برای زمستان امسال تجهیز شده و امسال هم ۶۰۰ هزار تن نمک ذخیره سازی شده است.

وی اظهار کرد:با توجه به بارش‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده  سازمان راهداری در تلاش برای تامین ماشین آلات  است که از سال گذشته تاکنون ۲۰۰ دستگاه تزریق شده و تا پایان زمستان هم احتمالا ۴۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات به تدریج در طول  هر ماه اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار