مدیرکل امور بندری سازمان بنادر گفت: مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیر نفتی از ابتدای سال به بیش از ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید.

همزمان با  تکمیل زیرساخت ها در تمامی  بخش های دریایی و بندری  میزان تخلیه و بارگیری  کالاها افزایش یافته است به طوری که‌ طبق اعلام عادل دریس مدیرکل بندری سازمان بنادر و دریانوردی  میزان تخلیه کالاهای نفتی طی هفت ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۶ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۵۱۶ تن بوده و میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۳۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۷۹۵ تن  بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۴۶ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۳۱۱  تن رسیده است‌.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر با بیان اینکه میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی هفت ماهه نخست  امسال به ۴۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۷۶  تن رسیده است گفت:میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۴۳ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۵۴  تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۸۹ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۳۰ تن بوده است.

دریس به  مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی طی هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت:   ۶۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۹۲ تن و جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی ۷۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۴۹ تن بوده است.

او بیان کرد: همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در طی ۷ ماه معادل ۱۳۵ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۱۴۲ تن بوده است.

وی به تخلیه‌وبارگیری کالای  صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی هفت ماهه امسال اشاره کرد  و گفت:  میزان  تخلیه و بارگیری  کالا معادل ۱ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۹۶۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۸۴ TEU بود، رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، بنادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار