محمد احمدی گفت: با توسعه مرکز جدید تماس امور مشتریان شاهد تحول مهمی در ارائه خدمات غیرحضوری پست به مردم خواهیم بود.

محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با توسعه مرکز جدید تماس امور مشتریان و کانال‌های جدید ارتباطی، شاهد تحول مهمی در ارائه خدمات غیرحضوری پست به مردم خواهیم بود.

محمد احمدی با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت خدمات و تامین هر چه بیشتر رضایت مشتریان، گفت: برنامه‌ای جامع و هدفمند را در دستور کار قرار داده‌ایم تا خدمات مرکز تماس را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.

وی در تشریح مرکز جدید تماس امور مشتریان افزود: فضای جدید و مناسب برای مرکز تماس در نظر گرفته شده و در حال آماده‌سازی است. این مکان مدرن و استاندارد، امکاناتی فراهم خواهد کرد تا کارکنان مرکز در محیطی مناسب‌تر و کارآمدتر به مشتریان خدمات ارائه دهند. این تغییرات باعث بهبود بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان و مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین به توسعه و به‌روزرسانی نرم‌افزار مرکز تماس اشاره کرد و گفت: در طرح توسعه ارتباطات با مشتریان، ارتقاء نرم‌افزاری مرکز تماس یکی دیگر از برنامه‌هاست که این موضوع، نه تنها سرعت پاسخگویی و دقت خدمات را افزایش می‌دهد، بلکه امکان مدیریت بهتر درخواست‌ها و پیگیری‌های مشتریان را نیز فراهم می‌آورد.

احمدی با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی‌ها سامانه با هدف بهینه‌سازی فرآیند‌ها و کاهش مشکلات موجود در دست اقدام است، افزود: یکی دیگر از محور‌های این برنامه، بکارگیری نیرو‌های با لهجه‌های محلی در مناطق مختلف کشور است.

 مدیرعامل شرکت ملی پست در این خصوص توضیح داد: هدف ما این است که مشتریان بتوانند با همکارانی که به زبان و لهجه‌های بومی آشنا هستند، ارتباط برقرار کنند تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند. این رویکرد باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه ارتباطی آنان خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: شرکت ملی پست با توسعه کمی و کیفی مرکز تماس امور مشتریان در تلاش است تا سطح خدمات غیرحضوری را بهبود بخشیده و ارتباط موثرتری با مشتریان خود برقرار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار