نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی اعلام کرد: شهدای بزرگوار پدافند هوایی نشان دادند که عشق به وطن و مردم، بالاترین ارزش‌هاست.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی به مناسبت شهادت چهار تن از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمده است: "بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
با کمال تأسف و تألم، خبر شهادت چهار تن از دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهیدان سرگرد حمزه جهاندیده، محمد مهدی شاهرخی فر، سجاد منصوری و مهدی نقوی، که در دفاع از حریم میهن اسلامی و در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، جان خود را فدای وطن کردند، دل‌های ما را به درد آورد.

این شهیدان بزرگوار، از شهدای پدافند هوایی کشور هستند که با ایثار و فداکاری، در خط مقدم دفاع از حریم میهن اسلامی قرار گرفتند و نشان دادند که عشق به وطن و مردم، بالاترین ارزش‌هاست.

 فداکاری و جانفشانی آنها در راه حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور، همواره در یاد و خاطر ما خواهد ماند و ما را به ادامه‌ راهشان ترغیب می‌کند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های محترم این شهیدان و ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال طلب رحمت و مغفرت برای آنها و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم و یقین داریم که روح این شهیدان، همواره در کنار ما خواهد بود و ما را در مسیر حق و حقیقت یاری خواهد کرد".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار