در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس آرسنال میزبان لیورپول است.

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال آرسنال امشب از ساعت ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش امارات میزبان لیورپول است.

آرسنال هم اکنون با ۱۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قراردارد و آن‌ها امیدوارند با پیروزی در این بازی اجازه ندهند اختلاف امتیازی با صدر جدول ایجاد کنند. دیشب منچسترسیتی با تک گل ارلینگ هالند ساوتهمپتون را شکست داد و با ۲۳ امتیاز موقتا به صدر جدول رفت.

در سوی مقابل لیورپول با آرنه اشلوت سرمربی هلندی خود روز‌های خوبی را می‌گذراند و آن‌ها از ۸ بازی شان در لیگ برتر ۷ پیروزی و تنها یک شکست در کارنامه شان ثبت شده است و با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته اند. شاگردان اشلوت در صورت پیروزی در این بازی به صدر جدول صعود خواهند کرد و فاصله یک امتیازی نیز با سیتیزن‌ها ایجاد خواهند کرد.

۲ تیم فصل گذشته  به همراه منچسترسیتی در برهه‌ای رقابت تناتنگی با یکدیگر برای قهرمانی لیگ برتر داشتند، اما در پایان باز هم پپ گواردیولا و شاگردانش جام قهرمانی را بالای سر بردند، اما توپچی‌ها و قرمز‌های بندر لیورپول این فصل می‌خواهند جام قهرمانی را کسب کنند و به همین دلیل پیروزی هر کدام شان در این بازی می‌توانند رقیب را از کورس قهرمانی دورتر کند گرچه تا پایان فصل راه درازی باقی مانده است.

لیورپول فصل جاری تیمی متفاوت‌تر از فصول گذشته است آن‌ها تاکنون در لیگ برتر در ۸ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده اند و فقط ۳ بار دورازه شان را باز شده دیده اند، اما در سوی مقابل تیم آرتتا نیز ۱۵ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است ولی در عوض ۸ بار نیز گل خورده است که تعداد گل‌های خورده توپچی‌ها نشان از عدم هماهنگی در خط دفاع آن‌ها دارد که باید آرتتا و کادرفنی اش تدبیری برای این موضوع اتخاذ کنند.

آرسنال و لیورپول تاکنون ۲۴۲  به مصاف یکدیگر رفته اند که ۹۵ بازی را توپچی‌ها و ۸۳ بازی لیورپول پیروز از زمین خارج شده است. ۶۴ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان میکل آرتتا در ۴ بازی اخیرشان مقابل لیورپول ۲ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده اند و آن‌ها امیدوارند امروز نیز در ورزشگاه خانگی شان پیروز شوند تا به روند موفق شان مقابل لیورپول ادامه دهند.

در بازی پیش رو ویلیام سالیبا به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل بورنموث از همراهی توپچی‌ها محروم است. مارتین اودگارد، تاکهیرو تومیاسو و کیران تیرنی نیز که مدت هاست در بند مصدومیت هستند. یورین تیمبر، بوکایو ساکا و ریکاردو کالافیوری هم دچار مصدومیت هستند و معلوم نیست در این بازی بتوانند تیم شان را همراهی کنند.

 آلیسون بکر، فدریکو کیه زا، هاروی الیوت و کانر بردلی هم مصدومان لیورپول هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار