نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ قاطع به تعدی و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به ایران حق طبیعی کشورمان است و البته زمان و مکان هرگونه اقدام تلافی جویانه را جمهوری اسلامی ایران تعیین می کند.

هادی محمدپور گفت: حمله مذبوحانه رژیم کودک کش صهیونیستی به ایران شناخت جامعه جهانی را از مردم ایران بیشتر کرد و نشان داد که ایرانیان مردمانی شجاع و جان بر کف هستند.

وی تصریح کرد: این مساله نشان داد که ملت ایران هیچ هراسی از تهدید و ترقه بازی رژیم پوشالی صهیونیستی ندارد و فرار به سمت پناهگاه ها، مختص یهودیان صهیونیستی است که ذره ای هویت، غیرت و شجاعت در وجودشان نیست.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با پرتاب چند تیر و موشک به چند منطقه محدود نظامی ایران به دنبال احیای آبروی از دست رفته خود در ۲ عملیات وعده صادق بود ولی این اقدام بی آبرویی مفتضحانه دیگری برای این رژیم رقم زد.

محمد پور افزود: ملت ایران از ابتدای صبح روز شنبه بدون هیچ ترس و واهمه ای از حمله رژیم صهیونیستی به دنبال زندگی عادی خودشان هستند.

وی تاکید کرد: تعدی سحرگاه روز شنبه رژیم صهیونیستی به ایران نشان داد که این رژیم به هیچ عنوان قدرت مقابله با ملت و کشور ما را ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.