مدیر صدور مجوز حرفه‌ای از حضور ارزیابان کنفدراسیون فوتبال اسیا در دی ماه سال جاری در ایران خبر داد.

مصطفی زارعی مدیرصدو مجوز حرفه‌ای گفت: در تیرماه سال جای کنفدراسیون فوتبال اسیا با ارسال نامه‌ای به کشور‌های عضو از انعقاد قرارد با یک شرکت نیوزلندی – استرالیایی به عنوان ارزیاب خبر داد و اعلام کرد که در بخش صدور مجوز حرفه‌ای می‌توان از این شرکت بهره گرفت.

وی ادامه داد: ارزیابان خارجی در فرایند مرتبط با مجوز باشگاهی فعالیت خواهند داشت و این شرکت در چرخه جدید کار خودش را آغاز کرده و با فدراسیون‌ها در حال تعامل است. در ابتدا به صورت آنلاین مدارک و مستندات به صورت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در واقع پس از بررسی مدارک به صورت آنلاین، نمایندگان شرکت مذکور با حضور در ایران امکانات و تجهیزات باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیر صدور مجوز حرفه‌ای افزود: پیش بینی می‌شود که شرکت مذکور از اواخر دی ماه سال جاری کار ارزیابی حضوری خود را شروع کند. بازرسان به کشور‌ها اعزام می‌شوند تا زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نظر را ارزیابی و در نهایت موارد مختلفی را در راستای روند رو به رشد و به روز امکانات مطرح کنند.

زارعی در پایان گفت: این شرکت کارش را به صورت برخط شروع کرده و صورت‌های مالی و ارزیابی جامعی را از باشگا‌ها داشته و به طور کلی بحث ورزشی، پرسنلی، حقوقی را بررسی و اعلام کرده که در این زمینه مشکلی برای اخذ مجوز وجود ندارند. اما در بحث زیر ساخت‌ها و مالی مشکلاتی وجود دارد که هشدار‌ها و پشنهادات مختلفی را برای در آمد‌ها و منابع مالی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار