مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی شهادت سرگرد جهاندیده و استوار یکم شاهرخی فر از نیرو‌های پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

حسن نورانی در این پیام گفت: شهادت دو تن از رزمندگان و دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت میهن عزیزمان و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع مردم در برابر پرتابه‌های دشمنان قسم خورده این سرزمین را به مردم و خانواده‌های معززشان تسلیت عرض می‌نماید.

وی افزود: بدون تردید حضور مردم همیشه در صحنه و رشادت‌های نیرو‌های مسلح ایران اسلامی نشان داد تیر دشمنان جعلی و قسم خورده این سرزمین به سنگ خورده و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و آمادگی نیرو‌های مسلح جان بر کف و تمامی فرزندان این سرزمین در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، اتحاد و همدلی حاکم بر کشور هیچ گزندی به میهن عزیزمان وارد نخواهد شد و ملت بزرگ ایران در هر لباس و مقام و جایگاهی برای دفاع از مام میهن آماده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی در راه حفظ کیان میهن بالاترین درجه‌ای است که یک پهلوان از خود بروز داده و شهادت زیباترین پاداشی است که از سوی پروردگار عالمیان به آن عطا می‌شود. نهایت آرزوی همه رزمندگان که زندگی خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند، پوشیدن لباس شهادت است و قطعا شهد شهادت نصیب شایسته ترین‌ها خواهد شد.

حسن نورانی در پایان این پیام گفت: اینجانب شهادت دو تن از پهلوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده معظمشان تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار