رئیس اتاق اصناف ایران از تلاش این اتاق برای ایجاد سامانه نظارت بر خرید و فروش خودرو خبر داد و خواهان تسهیل شرایط ایجاد این سامانه شد.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در دومین همایش ملی امنیت اقتصادی گفت: ما در حوزه نظامی اثبات کردیم که متولیان کار خود را به درستی انجام دادند و در حوزه سیاسی هم توانایی خود را نشان دادیم. 

او اظهار کرد: امروز ۳.۵ میلیون واحد صنفی و ۱۰ میلیون اشتغال در کشور ما وجود دارد و در شرایطی که با تهدید‌ها و تحریم‌ها روبرو هستیم اصناف اثبات کردند که پای امنیت کشور بوده‌اند و هستند. 

صفایی مطرح کرد: مهم‌ترین بحث ما برخورد با کسانی است که مانع سرمایه‌گذاری و مخل کسب و کار‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی با هزینه خود ایجاد اشتغال می‌کنند و سربار دولت نیستند. 

صفایی در ادامه به مشکلات موجود در زمینه ایجاد سامانه نظارت بر خرید و فروش خودرو اشاره کرد و گفت: چرا باید برای ایجاد یک سامانه در این زمینه و تسهیل کار مردم واژه «انا شریک» را بشنویم؟ 

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه از تلاش این اتاق برای ایجاد سامانه نظارت بر خرید و فروش خودرو خبر داد و خواهان تسهیل شرایط ایجاد این سامانه شد.

صفایی افزود: مجموعه‌های صنفی کشور بیشترین تعامل را با پلیس داشته و همواره پلیس را به عنوان ناجی و پیش برنده اهداف خود دیده‌اند. در نتیجه انتظار می‌رود پلیس، اصناف را در تسهیل کار مردم حمایت کند، امنیت فقط برخورد با سوداگران کالا‌های قاچاق نیست.

منبع: ایلنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار