رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۱۰ میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری سارقان و مالخران توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ کاراگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران اجرای طرح برخورد با سارقان کارآگاهان پلیس آگاهی استان را در دستور قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با اقدامات گسترده فنی، علمی، انجام تحقیقات میدانی و رصد تحرکات سارقان حرفه‌ای پس از شناسایی وارد عمل شدند که در اجرای تحقیقات فوق و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران اماکن دولتی، منزل و احشام شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در این رابطه ۵ متهم دستگیر و سارقان طی انجام اقدامات تخصصی فنی به بیش از ۶ فقره سرقت اعتراف که ارزش اموال مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شامل ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، طلاجات مسروقه، احشام و. بوده که پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قیصری در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و از سیستم‌های الکترونیکی نوین و هوشمند برای پیشگیری از وقوع، طولانی شدن زمان سرقت و کشف علمی و فنی جرم استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار