مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر هزار و ۳۹۴ بیمار خاص و صعب العلاج در استان تحت پوشش این نهاد هستند.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از حمایت ۱۳۹۴ بیمار خاص و صعب العلاج توسط کمیته امداد استان خبر داد و گفت: یکی از خدمات مهم و پر هزینه کمیته امداد به نیازمندان موضوع خدمات درمانی مددجواین است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۷ مددجوی دارای بیماری‌های خاص نظیر تالاسمی، ام اس، دیالیز و ۱۲۸۷ مددجو دارای بیماری‌های صعب العلاج نظیر انواع سرطان، پوستی، داخلی عفونی تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

ظاهری یادآورشد: از آنجا که هزینه‌های پیشگیری از درمان کمتر است لذا این موضوع در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و بر این اساس تاکنون ۱۰۰۰ نفر از بانوان تحت حمایت در طرح سنجش سلامت و غربالگری شرکت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد علاوه بر توجه به سلامت جسمی مددجویان، فعالیت‌های قابل توجهی در سلامت روانی انجام داده به نحوی که از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۱۵۰۰ نفر ازمددجویان استان تحت آموزش بهداشت روانی و غربالگری سلامت روان قرار گرفته اند.

ظاهری بیان کرد: کمیته امداد با انعقاد تفاهم نامه با مراکز درمانی، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی چندین اردوی جهادی در حوزه پزشکی، دندان پزشکی و معاینه چشم نیز در سطح استان برگزار کرده که همگی در راستای ارتقا سطح سلامت مددجویان این نهاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار