مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متخلفان اقتصادی در استان از ابتدای امسال به پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در  گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: : از ابتدای امسال شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۶ هزار و ۹۸۸ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

حسین نجف زاده افزود: از این تعداد پرونده ۱۱ هزار و ۹۹۲ فقره در بخش کالا و خدمات، چهار هزار و ۲۴۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۷۲۰ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان می‌باشد که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۱۶ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی واحد‌های گشت سیار تعزیرات حکومتی با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری با انجام هزار و ۵۳۸ اکیپ گشت از تعداد ۹ هزار و ۴۳۰ واحد بازرسی و در این تعداد بازرسی سه هزار و ۹۶۸ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و میزان محکومیت ۱۴۱ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال بوده است. 
نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.