مجری طرح بهینه‌سازی مصرف گاز آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون بیش از ۳۲۲ میلیارد ریال برای بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، جذب و صرف شده است.

 مجری طرح بهینه‌سازی مصرف گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی اقدامات صورت گرفته در قالب طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان، از آغاز طرح تاکنون  ۳ هزار و ۳۹۹ واحد بهینه‌سازی شده است.
 
ارژنگ جوانشیر رضایی با اعلام اینکه برای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان یک هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال یارانه تخصیص یافته است، افزود: تاکنون از این محل ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است؛ رقمی که می‌توانست بیش از این باشد، اما با نظارت‌های دقیق صورت گرفته و حذف و یا جایگزینی برخی آیتم‌ها در پروسه‌ی کار، ضمن صرفه‌جویی ریالی قابل توجه، ضمن آن‌که به اهداف طرح دسترسی پیدا کرده‌ایم، جزو استان‌ها پیشرو در اجرای این طرح نیز محسوب می‌شویم.

راهبر و مجری طرح بهینه‌سازی مصرف گاز آذربایجان‌غربی در ادامه با اعلام اینکه طی شش ماهه نخست امسال، ۸۶۹ واحد موتورخانه در استان بهینه‌سازی سده است، خاطرنشان کرد: برای این تعداد، ۹۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جوانشیر خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۳۰۶ مشترک در طرح بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح تا پایان سال ۱۴۰۶ برنامه‌ریزی شده و امیدواریم طی این بازه زمانی بتوانیم به طور کامل به اهداف مورد نظر برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.