مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: حضور بانوان در مراکز اهدای خون در قالب طرح مهربانو با همکاری قرارگاه جهادی شهید هادی افزایش می‌یابد.

آقایی مدیر کل انتقال خون استان یزد در نشست با فرمانده قرارگاه جهادی شهید هادی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خونی، سازمان انتقال خون می‌باشد.

وی با بیان این که همواره نیازمند یاری و مشارکت مردم و گروه‌های جهادی هستیم، گفت: نیاز به خون دائمی است و برخی از مواقع با توجه به شرایط زمانی (مثل ماه رمضان و فصل سرد سال) استقبال برای اهدای خون کاهش می‌یابد به همین علت گروه‌های جهادی می‌توانند در این زمینه کمک شایانی کنند. 

آقایی گفت: همچنین امیدواریم با کمک قرارگاه جهادی شهید هادی و دیگر ادارات استان یزد، شاهد گسترش حضور بانوان در مراکز اهدای خون در قالب طرح مهربانو باشیم. فرمانده قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی با تاکید بر اینکه نجات جان هموطنان وظیفه هر ایرانی است، گفت: این قرار گاه در هر شهرستان شعبه دارد و با فراخوان افراد و نیرو‌های جهادی می‌توانیم هم در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون و هم تعامل در خصوص کار‌های آموزشی و فرهنگی، کار‌های خوبی انجام دهیم. 

گفتنی است طرح مهربانو برای ترویج فرهنگ اهدای خون میان بانوان از سال گذشته آغاز شده است و با اجرای این طرح وتعامل قرارگاه جهادی شهید هادی، حضور بانوان در مراکز اهدای خون افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار