مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در سال جاری با نصب ۴ هزار و ۷۲۵ علمک گاز در استان یزد، ۹۹.۷ درصد جمعیت استان یزد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

حامد خواجوی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در سال جاری با نصب ۴ چهار هزار و ۷۲۵ علمک در استان یزد، ۷ هزار و ۳۰۰ مشترک جدید به جمع مشترکان شرکت گاز استان یزد اضافه شدندو بدین ترتیب تعداد علمک‌های نصب شده در استان یزد، به ۲۹۲ هزار و ۷۸۱ عدد و تعداد مشترکان هم به ۵۵۱ هزار و ۲۴۱ مشترک رسید و بر همین اساس ۹۹.۷ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

خواجوی با اشاره به گازدار نمودن تمامی ۲۴ شهر استان یزد و برخورداری ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری از گاز طبیعی، افزود: با گازرسانی به ۱۱ روستا در سال جاری، اکنون ۹۸.۳ درصد جمعیت روستایی شامل ۷۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده و عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای دیگر در دست اقدام است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، یادآور شد: در سال جاری مجموعاً ۲۷۹ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فلزی اجرا شده که بر همین اساس میزان شبکه اجرا شده در استان به ۱۳ هزار و ۳۰ کیلومتر رسیده که ۱۱ هزار و ۸۱ کیلومتر آن مربوط به شبکه پلی تیلن و یک هزار و ۹۴۹ کیلومتر آن مربوط به شبکه فولادی است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار