معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدیران ۱۸ کلینیک زیبایی اراک در نیمه نخست امسال در بازرسی از این واحدها به مراجع قضایی معرفی شدند.

علی یادگاری معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:  ۲۱ قلم کالای قاچاق فیلر ویژه پوست در بازرسی‌ از ۶ کلینیک زیبایی کشف شد.

وی بیان کرد: کلینیک‌های متخلف پس از شناسایی به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شدند و ارزش ریالی اقلام قاچاق و غیرمجاز کشف شده از آنها، ۸۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۱۶ مورد کشف ناشی از بازرسی از ۹۳ عطاری در اراک منجر به پلمب هفت عطاری در نیمه اول امسال شد.

دکتر یادگاری افزود: ۲۹ قلم کالای قاچاق شامل روغن‌های غیرمجاز، قرص و دارو مخدر، پودر لاغری و چاقی از این عطاری‌ها به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: ۷۳ بازدید هم امسال از واحدهای عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی اراک انجام شد که منجر به کشف ۹ مورد تخلف شامل ۳۲ قلم کالا غیرمجاز به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲۲ مورد بازدید از باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های عرضه مکمل‌های ورزشی در اراک انجام که در ۶ واحد ۲۲۶ قلم مکمل‌های ورزشی به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

یک‌هزار سالن آرایش زیبایی ویژه بانوان در اراک و حومه فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار