سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جمعی از معاونان و مسئولان پرستاری استان فارس، دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه در این نشست که در راستای پیگیری درخواست‌ها و مطالبات پرستاران و برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری هرچه بهتر آیین گرامیداشت روز پرستار برگزار شد، به نقش جامعه پرستاری در تیم سلامت اشاره کرد و از تلاش مسئولان دانشگاه در سطح استانی و ملی برای رفع چالش‌های موجود در حوزه سلامت به ویژه در جامعه پرستاری خبر داد.

سید بصیر هاشمی با قدردانی از تیم‌های سلامت استان در ارتقای جایگاه خدمت رسانی در کشور و منطقه ادامه داد: در بحران‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی، سیل و زلزله و مقابله با بیماری‌ها شاهد ایثار و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در کنار دیگر نیرو‌های سلامت بوده ایم.

او با بیان اینکه جامعه پرستاری استان با توجه به معوقات، مطالبات و چالش‌های موجود، در حال خدمت رسانی و نجات جان بیماران هستند، گفت: وظیفه ما نیز به عنوان مسئولان حوزه سلامت، رفع دغدغه‌های آنان است و پیگیری‌های بسیاری در این مسیر در حال انجام است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام حمایت از کادر سلامت به ویژه پرستاران استان در مطالبات به حق آنان، از جامعه پرستاری به پاس همیاری و همراهی با مجموعه سلامت قدردانی و بر برگزاری هر چه بهتر آیین گرامیداشت روز پرستار تاکید کرد.

کوروش عزیزی مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جامعه پرستاری در کنار تیم‌های سلامت، تسریع در رفع چالش‌ها و دغدغه‌های آنان را مستلزم نگاه ویژه مسئولان کشوری عنوان کرد.

در این نشست از سوی دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه نیز توضیحاتی در خصوص روند تامین معوقات، مطالبات و مسائل رفاهی جامعه پرستاری و برگزاری آیین گرامیداشت روز پرستار، ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار