جلسه نمایندگان AFC با کفاشیان برگزار می‌شود

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازدید نهایی از امکانات کشورمان و بررسی درخواست میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 از ورزشگاه تختی و آزادی بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ شین منگیل و سومینوری گوکو-نمایندگان اف اف سی که جهت بازدید نهایی از امکانات کشور و بررسی درخواست میزبانی جام ملت های آسیا 2019 روز گذشته وارد ایران شدند و از صبح امروز امروز با حضور در ورزشگاه تختی از امکانات این ورزشگاه دیدن کردند. در ادامه بطور مستقیم به ورزشگاه آزادی رفتند و بررسی نهایی خود را انجام دادند.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایران درخواست میزبانی رقابتهای مسابقات جام ملتهای 2019 آسیا را داده است، پیش از این و در اردیبهشت ماه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ایران از امکانات ورزشی شش شهر معرفی شده برای کسب میزبانی را بررسی کردند و در ادامه بررسی خود دو کشور ایران و امارات را مورد بازدید نهایی انجام می دهند.

لازم به ذکر است که نمایندگان ای اف سی بعد از ظهر امروز از ساعت 14جلسه دو ساعته ای با مسئولین فدراسیون فوتبال خواهند داشت و پس از آن ساعت 21:30 تهران را به مقصد مالزی ترک می کنند.

گفتنی است، نتیجه نهایی میزبانی این دوره از رقابت‌ها با ارائه گزارش بازرسین اعزامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ماه مارس مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار