درپی برگزاری نشست مسئولان AFC با اعضای فدراسیون؛

شین: میزبانی جام ملت‌های آسیا فقط در داشتن استادیوم و زمين تمرین نیست/کفاشیان 6 شهر را به عنوان میزبان مسابقات معرفی کرد

نشست مسئولین فدراسیون فوتبال با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بعدازظهر امروز درمحل روابط عمومی برگزار شد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ این نشست که با حضور علی کفاشیان- رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی - سرپرست دبیر کلی، غلامرضا بهروان - مسئول برگزاری مسابقات ليگ، شین منگیل و سومینوری گوکو-نمایندگان AFC و برخی از مسئولين کميته های فدراسیون برگزار شد، اعضا درخصوص شرایط میزبانی ایران برای مسابقات جام ملتهای آسیا به بحث و بررسی پرداختند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: مسابقات جام ملتهای استرالیا به نحو مطلوبی برگزار شد و به این کشور به خاطر میزبانی خوبش تبریک می گویم. ما نیزبرای اینکه میزبانی جام ملتهای آسیا را بر عهده بگیریم، از هیچ فعالیتی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه نشست شین منگیل گفت: پس از پایان رقابتهای جام ملتهای آسیا مستقیما از استرالیا به ایران آمده ایم تا شرایط نهایی امکانات ایران برای میزبانی این مسابقات را ارزیابی کنیم. آخرین ارزیابی ما در اردیبهشت ماه بود که آخرین بررسی ها از امکانات فوتبال ایران را انجام داديم و در حال حاضر برای بررسی نهایی میزبانی به اينجا آمده ايم.

وی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات کاملی از بازدید قبلی مان از ایران در اختیار داشتیم، با هدف بازدید مجدد به ایران آمده ایم و نتایج مذاکرات را به صورت کامل در اختيار مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار خواهيم داد. در واقع وظیفه ما این است که گزارش های مورد نیاز AFC برای میزبانی ایران امارات را ارائه کنیم.

شین در پايان گفت: میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا فقط در بعد داشتن استادیوم و زمين تمرین نیست و بسیاری از موارد در اين زمينه مد نظر قرار خواهد گرفت. حضور شما به عنوان رئیس فدراسیون در اين نشست نشان از علاقه شما برای میزبانی مسابقات جام ملتهاست و من از حضور شما تشکر می کنم.

در ادامه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال شش شهر تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و کرمان را به عنوان میزبان مسابقات اعلام کرد و گفت: شهرهای دیگری را نیز می توانستیم معرفی کنیم؛ چرا که اکثر شهرهای ایران شرایط برگزاری مسابقات را دارند و 6 شهر فوق در حال حاضر شهرهایی هستند که رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در آنها برگزار می شود و پیش از اين، کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدهای قبلی آنها را مورد بررسی قرار داده و پتانسیل خوبی برای برگزاری مسابقات دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
u3f
۱۷:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
واقعا کرمان وشیراز از اهواز برای میزبانی بهترن استادیوم غدیر که بهتر از حافظیه است خوزستان 3تیم تو لیگ برتر داره و کرمان و شیراز اصلا تیم ندارن
آخرین اخبار