کفاشیان: به توسعه فوتبال در آسیا و ایران فکر می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست مشترک با نمایندگان AFC گفت: توسعه فوتبال در آسیا و ایران، از اهداف مهم ما است.


  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مردم ایران به فوتبال بسیارعلاقه مند هستند و بهتر است بگوييم که عاشق فوتبال هستند و معتقدم با دادن میزبانی به ايران نه تنها باعث افزايش شرو و اشتیاق مردم اين کشور خواهيد شد، بلکه از بسیاری جهات موجب تحول ما خواهد شد و در واقع میزبانی ایران کمک به توسعه فوتبال در ايران و حتی آسیا خواهد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: کمک های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استاندارد سازی استادیوم ها و زمين های تمرین ایران جهت برگزاری مسابقات ليگ قهرمانان آسیا باعث شد تا ما استادیوم های خود را به سطح A برسانیم. ممکن است از لحاظ ظاهری برخی کشورها استادیوم های پر زرق و برقی داشته باشند، اما ما به توسعه فوتبال در ایران و آسیا فکر می کنیم. می دانیم که شرایط خوبی برای میزبانی داریم اما زمان زیادی نمی برد تا به بهترین شرایطی که مد نظرمان است، برسیم.

کفاشیان در ادامه گفت: یکی دیگر از فاکتورهای منحصر بفرد ايران نیروی انسانی خوب و کارآمد و علاقه مند به فوتبال است که می تواند در همه جهات به برگزاری خوب اين مسابقات در ايران و فراهم آمدن بهترین شرایط کمک شایان توجهی کند.

رئیس فدراسیون در پایان صحبتهای خود خطاب به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه استانهای ما در زمينه فوتبال علاقه مند هستند و با علاقه مندی بسیار اين میزبانی را انجام خواهند داد و حتی ما می توانيم دو یا سه استان دیگر را به عنوان رزرو هم در کنار اين شش استان قرار دهيم تا از امکانات آنها نیز بهره ببريم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار