معاون وزير راه و شهرسازي گفت:‌ در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 210 کيلومتر آزادراه افتتاح و به بهره برداري رسيده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،‌ احمد صادقي ضمن بيان اين مطلب افزود: آزادراه زنجان- تبريز حد فاصل سرچم- بستان آباد- تبريز به طول 188 کيلومتر با اعتبار 3200 ميليارد ريال از جمله اين آزادراه ها است که با حضور رئيس جمهور به بهره برداري رسيد و هم اکنون در اختيار مردم قرار گرفته است.

مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور آزادراه کمربندي شمالي بومهن- رودهن را يکي از آزادراه هاي بهره برداري شده در سال جاري عنوان و خاطر نشان کرد: اين آزادراه به طول 22 کيلومتر با صرف هزينه 3200 ميليارد ريال مورد بهره برداري قرار گرفته که نقش به سزايي در کاهش بار ترافيکي اين محور و افزايش ايمني داشته است.

صادقي توسعه آزادراه ها در سراسر کشور را يکي از اولويت هاي برنامه سال آينده شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور دانست و گفت: براي توسعه آزادراه‌ها در کشور از منابع گوناگون مانند فروش اوراق مشارکت، فروش سهام کارخانجات دولتي، جذب فاينانس و... استفاده خواهيم کرد تا در سال آينده ميزان ساخت و توسعه شبکه آزادراهي کشور را به چند برابر رقم حاضر برسانيم./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار