فرمانده مرزبانی ناجا صبح امروز گفت: محموله های مواد مخدر در نقطه صفر مرزی قبل از ورود به کشور کشف می شوند.

سردار ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای برقراری امنیت در مرزهای کشورمان به کار می گیرد و در این رابطه نیز اقدامات زیادی در جهت کنترل و انسداد مرزها انجام گرفته است.
وی افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای کشورمان برخوردار است و در چند سال اخیر نیز با اقدامات کنترلی که در مرزها انجام شده محموله های مواد مخدر در منطقه صفر مرزی قبل از ورود به کشورمان کشف می شوند.
فرمانده مرزبانی ناجا اذعان داشت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای قاچاقچیان ناامن شده و از اول سال تاکنون نیز 56 تن و 746 کیلو انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است و این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 19 درصد افزایش کشف داشته است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 78 درصدی کشف سلاح و مشروبات الکلی طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت کشفیات سوخت در مرزها 11 درصد رشد داشته است و این امر با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در کنترل مرزها و توانمندی ماموران مرزبانی محقق شده است.

وی با تاکید بر این که معضل مواد مخدر تهدیدی جدی برای تمام کشورها است اذعان داشت: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر و تروریست در دنیا باید با کشورهای هم مرز همکاری و تعامل داشته باشیم و تمام کشورها در راه تحقق این مهم تلاش مجدانه ای داشته باشند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار