مديرشرکت پشتيباني اموردام استان گفت : آذربايجان شرقي براي تامين گوشت عيدنوروز باهيچ مشكلي روبه‌رو نيست.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، خدايي امروز درجلسه تنظيم بازار سازمان با بيان اينکه طبق تمهيدات بعمل آمده در زمينه تأمين پروتئين حيواني و ساير فرآورده‌هاي گوشتي در ايام نوروز با هيچ مشكلي روبه‌رو نيستيم گفت : به همين منظور ، 30 الي 40 هزار تن گوشت مرغ منجمد ذخيره سازي شده و همچنين با ورود گوشت قرمز منجمد به کشور در روزهاي گذشته ، اين محصول به مرور در استان توزيع مي شود.

وي با بيان اينکه براي حمايت از مصرف‌کنندگان و تنظيم قيمت گوشت در بازار در طول ايام عيد ، شرکت پشتيباني امور دام توزيع گوشت سفيد و قرمزرا در سطح استان آغاز کرده است گفت : مراکز توزيع و عرضه مستقيم گوشت قرمز و سفيد را تعاونيهاي مصرف کارمندي ،کارگري ،غرفه هاي نمايشگاهي وکامیونهای سياردر مراکزاستان و شهرستانها تشکيل داده اند.

خدايي قيمت فروش عمده مرغ گوشت را2900 تومان اعلام کرد و افزود : درمراکز عرضه مستقيم براي هر کيلوگرم گوشت مرغ منجمد 3050 تومان قيمت تعيين شده و به همين منوال عرضه مي‌شود.

مدير شرکت پشتيباني امور دام استان با تاکيد بر اين که هيچ محدوديتي از نظر حجم توزيع گوشت قرمز و سفيد براي اين شرکت وجود ندارد گفت : در صورت نياز ،‌ مدت زمان توزيع را تمديد خواهيم کرد.

وي با اشاره به کشتار روزانه 250 تن مرغ در کشتارگاه هاي آذربايجان شرقي افزود : افزايش قيمت نسبي مرغ دربازار به دليل افزايش قيمت نهاده هاي دامي بوده و تلاش مي شود با تامين به موقع نهاده هاي دامي لازم اين افزايش نسبي قيمت مرغ در استان تعديل شود.

مديرشرکت پشتيباني اموردام استان با اشاره به اينکه با مديريت اصولي و کنترل در توليد گوشت سفيد، با مشکلي روبرو نخواهيم بود ادامه داد : با مديريت صحيح توانسته ايم قيمت مرغ را در استان از قيمت ميانگين کشوري پايين ترنگه داريم . /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.