رییس حمل و نقل مسافر اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: پیش فروش بلیط اینترنتی اتوبوس های بین شهری در این استان افزایش چشمگیری یافته است.

'عیسی نوروزی' درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران افزود: این رشد با هماهنگی به عمل آمده با شركتهای حمل و نقل مسافر استان سمنان و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی حاصل شده است.

وی تصریح كرد: پیش فروش بلیط های نوروزی از بیست و سوم اسفند ماه و برای روزهای بیست و پنجم اسفند 90 لغایت پانزدهم فروردین 91 آغاز گردیده است و تاكنون نسبت به كل ایام طرح در سال 90 به میزان 19 درصد افزایش دارد.

نوروزی گفت: از جمله فعالیت های مهم اداره كل حمل و نقل مسافر برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان استان سمنان نصب وب كیوسك فروش بلیط با همكاری استانداری در دانشگاهها و مراكز پر جمعیت و اطلاع رسانی گسترده از طریق رسانه ها بوده كه مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به فعالیت بسیار خوب شركت های حمل ونقل مسافر در این استان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط به مسافران در ایام طرح نوروزی سال90 نیز نسبت به مدت مشابه در سال 89 بیش از 19 درصد رشد دارد و این افزایش نشان دهنده استقبال خوب مسافرین برای تهیه بلیط بصورت اینترنتی است.

استان سمنان با داشتن 32 شركت فعال مسافری و 734 دستگاه ناوگان عمومی مسافربری جاده ای تحت پوشش شركتهای حمل و نقل مسافربری آمادگی كامل برای حمل و نقل مسافرین را در ایام تعطیلات نوروز سال 1391 دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.