استاندار آذربایجان غربی گفت: سال 90 سالی پربرکت و همراه با موفقیت های روزافزون برای آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ وحیدجلال زاده در دیدار نوروزی  با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: سال گذشته با برنامه ریزی مناسب در حوزه های مختلف در استان همراه بود که این امر موجب شد استان آذربایجان غربی گامهای موثری را به سمت پیشرفت وتوسعه گام بردارد.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف صورت گرفته در این سال، اجرای کامل و موفق قانون هدفمندسازی یارانه ها را یکی از این فعالیت های مهم در سال 90 دانست و اضافه کرد: علاوه بر آن، سال گذشته افتخارات بسیاری را برای استان به همراه داشت که حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت نهم دی و 22 بهمن از مهمترین آنها بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مهمترین اتفاق سال گذشته حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند بود، اظهار کرد: حضور مردم در طول انتخابات مجلس، بی سابقه بود و این امر پایبندی بیش از پیش مردم را به نظام و انقلاب پس از گذشت سه دهه می رساند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تمجید از تلاش های روحانیت در طول سال 90 برای اعتلای روزافزون استان در بخش های مختلف گفت: این تلاش در پایان سال با اخذ نشان پژوهش توسط حجت الاسلام والمسلمین قریشی از دست رییس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید که می توان این امر را حسن ختام سال 90 دانست.جلال زاده اظهار امیدواری کرد: این موفقیت ها در سال 91 نیز تداوم داشته و استان را به سمت تعالی بیشتر سوق دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی هم در این دیدار از تلاشهای استاندار آذربایجان غربی و دیگر مسئولان برای تعالی و پیشرفت استان تقدیر کرد.

در این دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، معاون عمرانی و مدیر کل حوزه استاندار و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، استاندار آذربایجان غربی را همراهی می کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.