شهرار اصفهان در دیدار نوروزی خود با تعدادی از هنرمندان بر لزوم حفظ جایگاه هنر از طریق حمایت ویژه از هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در ادامه بازدیدهای نوروزی خود به دیدار جمعی از هنرمندان و بزرگان هنر اصفهان رفتند و ضمن دیداری نوروزی از فعالیت آن ها در عرصه هنر اصفهان تجلیل کردند.
شهردار در این بازدید ها به دیدار اساتیدی همچون منوچهر شیخ صراف، استاد بزرگ موسیقی و نی اصفهان، اصغر شاهزیدی، از شاگردان استاد تاج اصفهانی و اساتید آواز اصفهان، ناصر یزدخواستی، از شاگردان نزدیک استاد تاج اصفهانی و موسیقی سنتی ایرانی (مکتب اصفهان) و استاد جمشید صدری، از پیشکسوتان تئاتر و تلویزیون اصفهان، رفت.
جمالی نژاد در این دیدارها تاکید کرد: جایگاه هنر اصفهان در جهان شاخص و منحصر به فرد بوده و از همین رو توجه به اساتید و بزرگان این عرصه در ارتقا و حفظ اصالت هنری اصفهان موثر است.
وی همچنین عنوان کرد: اصفهان از مهدهای بسیاری از هنرها مثل تئاتر و موسیقی به حساب می آید و با توجه به این موضوع شهرداری برنامه های مناسبی در راستای حفظ و ارتقا جایگاه این هنرهای اصیل اصفهان پیش بینی کرده تا گام های موثری در عرصه آن برداشته شود.
در حاشیه این بازدیدهای نوروزی، جمشیدی صدری پیشکسوت تئاتر و تلویزیون با تاکید بر ضرورت حفظ اصالت اصفهان و همچنین حمایت از تولید کنندگان ایرانی عنوان کرد: اصفهان دارای ظرفیتهای مناسبی در در حوزه هنر است و باید با توجه به وجود این پتانسیل ها در اصفهان از مجموع این ظرفیتها بهره لازم را برد.
وی اضافه کرد: ما باید در همه عرصه ها همچون اقتصاد، فرهنگ و هنر به دارایی های خودمان تکیه کنیم و از ظرفیت های اصفهان بهره گیری کنیم. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار