مدیرکل حمل ونقل و پایانه های خراسان رضوی از ثبت تردد ورود و خروج 2ميليون و340هزار و880خودرو در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان رضوی حمید رضا شهرکی ثانوی گفت:اقدامات انجام شده در طرح نوروزی ،توزيع بيش از يكصد هزار عنوان نقشه، بروشور و غيره اطلاع‌رساني، فعاليت بيش از 22 دوربین نظارت تصویری و 49 دستگاه تردد شمار به صورت آنلاین ازجمله فعاليت ها بوده كه تاکنون دستگاه‌های تردد شمار ورود و خروج 2ميليون و 340هزار و880 خودرو به ثبت رسانده‌اند.

وي همچنين ادامه داد:با همكاري پليس راه استان بيش از60دستگاه دوربين كنترل سرعت و145تيم گشت محسوس نقش موثري در ارتقا امنيت ايمني راه هاي استان دارد.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های خراسان رضوی به افزايش 20درصدي نرخ بليط د رطرح نوروزی اشاره كرد و اظهار داشت: در ایام نوروز به دلیل جبران یک سر خالی بودن ناوگان حمل ونقل عمومي، شاهد افزايش بليط هستيم كه از تاريخ 15 فروردین قيمت ها به روال اوليه برمی‌گردد.

وي با اشاره به اينكه اميدواريم تاپايان تعطيلات در سطح استان شاهد جو آرام در حوزه حمل نقل باشيم ، ادامه داد: راهداری پيش بيني‌هاي لازم را در ارتباط با شرايط سخت و برفي در نظر گرفته است به صورتي كه بیش از 250 ناوگان انواع تجهيزات زمستاني را برای بكار گيري در شرایط جوی نامساعد وبرفی درآماده باش است.

شهرکی ثانوی، به تمهیدات این اداره برای 12 و13نوروز اشاره کرد و اظهارداشت: برای برگشت زائران تمهیداتی مثل فعال کردن فوق‌العاده لیست انتظار را از هم اکنون فعال كرده‌ايم که در این مورد، اختصاص سالن شماره 2پایانه مسافربری را برای ایجاد آرامش و امنیت خاطر مسافر مد نظر قرار گرفته است تا مسافران برای برگشت در این روزها با مشکلی مواجه نشوند.

وي از مسافران خواست تا از اكنون برای پیش خرید کردن بلیط های بازگشت خود در 12 و13 فروردین اقدام کنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های خراسان رضوی خاطر نشان شد: پیش بینی می شود در 12و13 فروردین بیشترین ترددها در مسیرهای خروجی از استان و در مسیرهای تهران، اصفهان و شمال کشور صورت پذيرد/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.