ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: درست است که شرایط متفاوتی نسبت به سایر رقابت ها دارد اما هر طور شده یک مدال از این رویداد مهم ورزشی کسب خواهم کرد.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در رقابت های جام جهانی روسیه از 4 مسابقه ای که روی تشک حاضر شدم سه پیروزی و یک شکست داشتم که فکر می کنم این مغلوب شدن برای من تلنگر بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: با شروع مرحله جدید اردوی آماده سازی تمرینات خود را با جدیت بیشتری زیر نظر کادر فنی دنبال خواهم کرد تا در نهایت به وضعیت لازم جهت حضور در المپیک برسم.

عبدولی درباره وضعیت فعلی خود گفت: هم اکنون در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارم اما جهت رسیدن به آمادگی صد در صد هنوز مقداری کار دارم که در این فرصت باقی مانده تا المپیک تلاش می کنم تا به این مهم برسم.

کشتی گیر خوزستان کشورمان به این سوال که آیا مشکلات خدمت سربازی اش طی شده است گفت: حقیقت امر قول های داده شده و اقداماتی نیز صورت گرفته ولی هنوز هیچ عملی انجام نشده که امیدوارم مسئولان با توجه به روزهای حساسی که تا المپیک داریم به این موضوع رسیدگی کنند.

عبدولی در پایان تأکید کرد: چند سالی است که سخت تلاش می کنم و در اکثر رقابت هایی هم که کشتی گرفتم به موفقیت رسیدم اما از همان ابتدا نیز هدفم حضور در المپیک و کسب مدال طلا از این رقابت ها بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.