سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل گفت: با اجرای 299 بازرسی از اصناف این شهرستان، 29 واحد صنفی متخلف در اردل شناسایی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یعقوب اسدی امروز در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر سه هزار لیتر شیر با نظارت بازرسان این اداره‌کل در زمان توزیع به صورت محسوس و نامحسوس در این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع دو هزار کیلوگرم مرغ منجمد در بخش میانکوه و مرکزی این شهرستان، گفت: کالاهایی از جمله برنج، روغن، قند و شکر، مرغ منجمد و گوشت منجمد وارداتی از دیگر کالاهای تنظیم بازار است که در این شهرستان توزیع می‏شود.

اسدی از صدور و تمدید 33 پروانه کسب در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود این تعداد پروانه شامل شش پروانه صادره در بخش تولیدی، چهار پروانه خدمات فنی، 14 پروانه توزیعی و چهار تمدید پروانه توزیعی و پنج پروانه کسب خدماتی بوده است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در ادامه با اشاره به عملکرد واحد بازرسی و نظارت این اداره، گفت: در اردیبهشت ماه جاری 299 واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در مجموع این تعداد بازرسی، 29 تخلف کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: این تعداد پرونده تخلف به واحد تعزیرات حکومتی ارسال شد که با رأی صادره 16 پرونده حکم آن صادر، دو پرونده مبری و 14 پرونده نیز به پرداخت جرائم نقدی محکوم شدند.

اسدی با اشاره به میزان جرائم صادره پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی این شهرستان، گفت: با ارسال این تعداد پرونده به تعزیرات حکومتی متخلفان به پرداخت چهار میلیون و 280 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.