مدیركل راه و شهرسازی اصفهان از افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر در دور چهارم سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان محمود محمودزاده با اشاره به نزدیك بودن دور چهارم سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان و از آمادگی كامل ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی افزود: با توجه به اینكه بیشترین حجم مراجعات مردمی در حوزه مسكن مهر و حوزه حمل و نقل استان است، این ستاد باید در تكریم ارباب رجوع پیشرو باشد.

وی محل استقرار ستاد مذكور در زمان سفر رییس جمهوری را اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان كرد و گفت: در دور چهارم سفر هیات دولت چند طرح مهم حوزه راه و 15 هزار واحد مسكن مهر در سطح استان افتتاح خواهد شد.

محمودزاده از ادغام 'حوزه نظارت' و 'كنترل طرح در اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان در آینده ای نزدیك خبر داد و افزود: با ادغام این دو مجموعه در مدیریت ساخت و توسعه راه های استان امیدواریم شاهد رشد و شكوفایی هرچه بهتر و تسریع در طرح های راهسازی بویژه طرح های مهر ماندگار استان باشیم.

رییس شورای حمل و نقل استان اصفهان تعداد طرح های مهر ماندگار استان را 16 طرح ذكر كرد و اظهار داشت: در بخش راه، كنارگذر شرق و غرب، تكمیل تقاطع های غیر همسطح باغ بهادران، شهرضا، سمیرم، حاجی آباد در شهرستان نجف آباد و نهضت آباد در راستای رفع نقاط حادثه خیز است.

به گفته وی، در بخش ریلی خط دوم میبد ، زرین شهر به طول 150كیلومتر با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان، خط دوم میبد، محمدیه با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد تومان، قطار سریع السیر اصفهان، تهران با اعتباری بالغ بر دو هزار و 300 میلیارد تومان و خط ریلی مباركه ،سفید دشت با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز 100 كیلومتر از راه های روستایی و ساخت چندین بیمارستان از طرح های مهر ماندگار استان اصفهان است.

وی همچنین تدابیر ویژه برای كاهش تصادفات جاده ای را نیز یكی دیگر از مباحث مهر ماندگار برای استان اصفهان ذكر كرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و حجم بالای ترافیك در محورهای استان، این مهم به صورت كارشناسی شده در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه 2 هزار کیلومتر از راه های این استان نیاز به آسفالت دارد اظهار امیدواری کرد با اختصاص بودجه در لایحه جدید دولت به مجلس برای خرید قیر این مشکل برطرف شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.