وزيركشور با هدف بازديد از برخي طرح‌هاي عمراني ملي، ساعاتي پيش وارد شيراز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مصطفي محمدنجار صبح امروز 10 تيرماه با استقبال استاندار فارس و مديران ارشد اين استان وارد فرودگاه شهيد آيت‌الله دستغيب شيراز شد و در بدو ورود خود از انجام پروژه‌هاي عمراني به‌ صورت شبانه‌روزي در استان فارس و شهر شيراز خبر داد.

وزير كشور با تاكيد بر اينكه پروژه‌های عمرانی به صورت گسترده و شبانه‌روزی در استان فارس انجام و پيگيري مي‌شود، گفت: طبق گزارش‌ها، استاندار و مدیران فارس به طور شبانه‌روزی پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا دارند.

نجار یادآورشد: طرح توسعه حرم شاه‌چراغ از جمله پروژه‌های مهم استان فارس بوده که خوشبختانه اخيرا شاهد سرعت فعالیت در این پروژه هستیم.

وزير كشور پس از زيارت قبور شهدا، در شوراي اداري استان فارس شركت مي‌كند و پس از آن به همراه مديران استان از دو طرح توسعه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و متروي شيراز بازديد مي‌كند.

طرح‌هاي توسعه حرم شاه‌چراغ و مترو دو طرح ملي است که به گفته مسوولان قرار است خط اول فاز يك قطار شهري شيراز بعد از گذشت 10 سال از آغاز احداث تا قبل از پايان كار دولت دهم افتتاح شود، همچنين براساس پيشنهاد دولت قرار بود امسال 80 ميليارد تومان به اين طرح اختصاص داده شود كه مجلس شوراي اسلامي اين مبلغ را با توجه به ضرورت‌ها به 110 ميليارد تومان افزايش داده و تصويب كرده است.

پروژه توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) نيز از سال گذشته اعتبار مستقل گرفت و در بودجه امسال داراي رديف اعتباري مستقلي شده است./س 

برچسب ها: وزیر ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.