رییس هیات پزشكی و ورزشی استان خراسان رضوی گفت: مجهز ترین پایگاه سنجس سلامت دانش آموزان و معلمان كشور در مشهد فعالیت می كند.


 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، دكتر رضا گلدوزیان افزود: این پایگاه با نام مركز تربیت بدنی و تندرستی در خیابان 'دانشجو' مشهد مستقر است.

وی اظهار داشت: هر دانش آموز یا فرهنگی ورزشكار ساكن در هر منطقه از كشور، با داشتن كارت بیمه ورزشی، می تواند از امكانات این پایگاه سنجش سلامت استفاده كند.

به گفته وی، در این مركز مشاوره سنجش ساختار قامتی، تركیب اعضای بدن، تناسب اندام ، سلامت عروق و سلامت قلبی تنفسی، توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می شود.

وی با بیان اینكه تنها متخصص ورزش درمانی شرق كشور در این مركز فعالیت می كند، افزود: در این مركز مشاوره ورزش قهرمانی و افزایش مهارت های ذهنی ورزشكاران توسط قهرمانان كشور و پزشكان رفتار حركتی و متخصصان تربیت بدنی ارائه می شود .

گلدوزیان ارائه روش های درمانی بدون دارو، ورزش و رژیم غذائی سالم را از جمله خدمات این مركز عنوان كرد و افزود: در حال حاضر ساختار قامت ، چاقی ، لاغری و كوتاهی قد بیشترین علل مراجعان به این مركز را شامل می شود.

وی در پایان گفت: تمام آموزشگاه های ورزشی خراسان رضوی می توانند از امكانات هیات پزشكی و ورزشی این استان به صورت رایگان استفاده كنند./س 


برچسب ها: رییس ، هیات ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.