انتشار نتايج آخرين نشست کميته سياستگذاري پولي بانک مرکزي آمريکا ابهامات مربوط به اهداف و نيات اصلي ترين نهاد مالي آمريکا را برطرف نکرد به همين علت بهاي نفت خام صبح روز پنجشنبه در بازار آسيا با تغييرات چنداني همراه نشد.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به  نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور،در معاملات صبح روز پنجشنبه در بازار نفت آسيا، هر بشکه نفت خام سبک شيرين براي تحويل در ماه اوت با شانزده درصد کاهش، هشتاد و پنج دلار و شصت و پنج سنت داد و ستد شد در حالي که بهاي هر بشکه نفت برنت درياي شمال با پنج درصد افزايش، به يکصد دلار و بيست و هشت سنت رسيد.
در معاملات روز چهارشنبه بازار نيويورک هر بشکه نفت خام شيرين سبک براي تحويل در ماه اوت يک دلار و نود سنت نسبت به روز سه شنبه افزايش يافته و هشتاد و پنج  دلار و هشتاد و يک سنت معامله شده بود. روز چهارشنبه همچنين در بازار لندن بهاي هر بشکه نفت برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اوت با دو دلار و بيست و شش سنت افزايش به يکصد دلار و بيست و سه سنت رسيده بود.
کميته سياستگذاري پولي بانک مرکزي آمريکا در پايان نشست خود که روزهاي نوزدهم و بيستم ژوئن برگزار شد و نتايج آن روز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد آماده است اقدامات جديدي براي حمايت از اقتصاد آمريکا که از نرخ بيکاري بالا و پيامدهاي بحران بدهي هاي سنگين اروپا رنج مي برد، انجام دهد.
 برخي از شرکت کنندگان در نشست کميته سياستگذاري پولي بانک مرکزي آمريکا تاکيد کردند سياست جديدي براي احياي اقتصادي کشور و تقويت رشد اقتصادي لازم است.

برچسب ها: نفت ، بازار ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار