نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی دارد به شکل منظم و مدون قوانین و مقررات و سیاست گذاری‌های اصلی را در حوزه اقتصاد مقاومتی تدوین، طراحی و مصوب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل جلیل جعفری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر افزود: با تدوین اصول اقتصاد مقاومتی و بر اساس این نقشه راه می‌توانیم کشورمان را به مرز خود اتکایی برسانیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شاه‌کلید اقتصاد مقاومتی در دست خود مردم است چرا که تک تک افراد جامعه می‌توانند با مصرف بهینه، پرهیز از مصرف کالاهای خارجی و همچنین توجه به اصل صرفه‌جویی زمینه و بستر اقتصاد مقاومتی و شکوفایی روز افزون نظام اقتصادی ایران را فراهم کنند.

وی افزود: با تکیه بر ارزش‌ها و اصولی که به آن پایبند هستیم باید بهره‌‌وری را بالا برده و از اسراف و تبذیر پرهیز کنیم و در کنار آن حمایت از تولید کنندگان کالاهای استراتژیک می‌تواند مسیری روشن و امیدوار کننده در تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی همچنین ظرفیت بخش کشاورزی، منابع انرژی و ذخیره آبی کوثر را بی‌نظیر دانست و گفت: تنها با تکیه بر این ظرفیت‌هاست که می‌توانیم کارها را به پیش برده و اهداف‌مان را جامه عمل بپوشانیم به طوری که همبستگی برنامه‌ریزان، مدیران و همراهی مردم می‌تواند در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها راهگشا باشد.

نماینده مردم خلخال در ادامه افزود: از طریق ظرفیت‌های ملی و استانی سعی داریم اعتبارات بیشتری را جذب این منطقه و تکمیل طرحهای نیمه تمام عمرانی کنیم تا از آثار آن استفاده کافی صورت بگیرد./س 

برچسب ها: کوثر ، اصول ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.