پرونده قضايي كرباسچي، اظهارات پيرامون عزل مرتضوي، تقدیر دانشجویان از جدیت قوه قضائیه در برخورد با عاملان فساد بزرگ، پرتاب ماهواره جدید ايراني در آينده نزديک، رایزنی با رومانی، بلغارستان و رژیم‌صهیونیستی برای پذیرش باند رجوی از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:


ادعاي دفاع از حقوق بشر كشورهاي غربي گوش جهان را كر كرده است

فراكسيون زنان و خانواده مجلس شوراي اسلامي در محكوميت كشتار مسلمان ميانمار بيانيه صادر كرد.

 

 اقتصاد مقاومتي راه برون‌رفت از جنگ اقتصادي اروپا و غربي‌ها

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت:به گفته مقام معظم رهبري اروپا و غربي‌ها يك جنگ اقتصادي نابرابري را به وجود آوردند كه يكي از راههاي برون‌رفت از آن، ايجاد اقتصاد مقاومتي در كشور است.

 

 تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور / استيضاح وزير كشور كليد مي‌خورد

يك نماينده مجلس از تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور و استيضاح وزير كشور خبر داد.

 

عزل‌نشدن مرتضوي وزير كار را در معرض عزل قرار مي‌دهد/ مرتضوي بايد پاسخگو باشد

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينكه عزل‌نشدن مرتضوي وزير كار را در معرض عزل قرار مي‌دهد، گفت: مرتضوي بايد پاسخگو باشد.

 

مذاکره با ارمنستان درباره احیای دریاچه ارومیه

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درباره احیای دریاچه ارومیه در توافق با ارمنستان قرار شد انتقال آبهای جدیدی به کشورمان صورت گیرد که اگر موافقت شود اقدامی مبارک است.

 

 تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس برقرار شده است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: با تعامل بسیار خوبی که میان دولت و مجلس برقرار شده است مشکلات کشور یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

 

 پایگاه اطلاع‌رسانی اجلاس سران جنبش عدم تعهد افتتاح شد

با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد و رئیس کمیته رسانه های این معاونت، پایگاه اطلاع رسانی رسمی و خبرگزاری بین المللی این اجلاس افتتاح و رونمایی شد.

 

 مرتضوي در جلسه امروز هيئت دولت حضور يافت

سعيد مرتضوي با وجود راي قطعي ديوان عدالت اداري مبني بر اينكه رياست وي در سازمان تامين اجتماعي "غيرقانوني" است، امروز در جلسه هيئت دولت حضور يافت.

 

 اختصاص 23 میلیارد ریال براى اجراى طرح ارتقاء و توسعه فرودگاه امام خمینى(ره)

با تصویب شورای اقتصاد، بیست و سه میلیارد ریال برای اجرای طرح ارتقا و توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و خرید تجهیزات مربوطه اختصاص یافت.

 

 پخش مصاحبه‌هایی از عوامل ترور شهدای هسته‌ای طی روزهای آینده

وزیر اطلاعات گفت: طی روزهای آینده مصاحبه‌هایی از عاملان ترور شهدای هسته‌ای پخش خواهد شد.

 

ادعاي حجاريان همانند ادعاي امارات بر جزاير سه‌گانه است

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت:‌ ارائه تئوري حجاريان در خصوص عدم وحدت اصولگرايان و شكست در انتخابات آتي همانند ادعاي امارات بر جزاير سه‌گانه ايراني است.

 

ايجاد زمينه براي پيشبرد اهداف هسته‌اي کشورمان توسط تيم مذاکره‌کننده ايراني

مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به تاييد مقام معظم رهبري نسبت به عملکرد تيم مذاکره‌کننده ايراني در قبال گروه 1+5 گفت: تيم مذاکره‌کننده كشورمان به رياست سعيد جليلي توانسته زمينه را براي پيشبرد اهداف هسته‌اي کشورمان فراهم کند.

 

اقتصاد مقاومتي راهکار افزايش توليد ملي است

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي مي‌تواند به افزايش توليدات داخلي کمک کند.

 

اصلاح‌طلبان حامي خاتمي به معاندان نظام تبديل شده‌اند

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: جماعت اصلاح‌طلبي كه سال 76 از خاتمي حمايت كردند، اكنون به معاندان نظام اسلامي تبديل شده‌اند و حتي در صورت كانديداتوري خاتمي نيز از هيچ مخالفتي عليه او دريغ نخواهند كرد.

 

خودداری انجمن‌های مستقل از شرکت در افطار احمدی‌نژاد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای با انتقاد از نحوه دعوت تشکل‌های دانشجویی به ضیافت افطاری رئیس جمهور، اعلام کرد که نماینده‌ای از این اتحادیه در ضیافت افطار یاد شده شرکت نمی‌کند.

 

تقدیر دانشجویان از جدیت قوه قضائیه در برخورد با عاملان فساد بزرگ

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم طی نامه‌ای خطاب به آملی لاریجانی از جدیت قوه قضائیه در برخورد با عاملان فساد بزرگ تقدیر کرد.

 

سیاست خارجی آمریکا پشتیبان القاعده است

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح سياست خارجي آمريكا را پشتيبان القاعده دانست و به نخبگان آمريكا و غرب نسبت به جلو گيري از اين تحركات هشدار داد.

 

 پرتاب ماهواره جدید ايراني در آينده نزديک/ امروز آمریکا سخت‌ترین دوران اقتصادی را سپری می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پرتاب ماهواره جدید به فضا در اواخر شهریور یا اوایل مهر امسال خبر داد.

 

رایزنی با رومانی، بلغارستان و رژیم‌صهیونیستی برای پذیرش باند رجوی

پایگاه خبری نهرین‌نت در خبری اعلام کرد مریم رجوی و رهبران گروهک تروریستی منافقین هفته گذشته در پاریس، نشستی را برای بررسی راهکارهای مجاب کردن کشورهای اروپایی برای پذیرش اعضای این گروهک برگزار کرده‌اند.

 

همه توان خود را برای دفاع ازمنافع ملی بکار می‌بندیم

وزیر امور خارجه ایران گفت: ما قصد بستن تنگ هرمز را نداریم اما اگر مجبور شویم، همه توان خود را برای دفاع از تمامیت ارضی و منافع ملی مان بکار می بندیم.

 

 شهردار سابق تهران پرونده‌اي در دستگاه قضايي ندارد

وكيل كرباسچي گفت: شهردار سابق تهران پرونده مفتوحي در قوه قضاييه ندارد و هيچ مانعي براي انجام فعاليت سياسي و يا دولتي به لحاظ قانوني متوجه وي نيست.

 

دیده‌بان حقوق بشر واکنش بین المللی به فجایع میانمار را خواستار شد

دیده بان حقوق بشر با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از عملکرد نیروهای دولتی در برخورد با خشونت های قومی در میانمار، واکنش محکم جامعه بین المللی به 'فجایع' رخ داده در جریان درگیری مسلمانان با بوداییان را خواستار شد.

 

دستگاه قضا با صلابت و پرهيز از حاشيه به پرونده فساد مالي بزرگ رسيدگي كرد/اين پرونده همچنان مفتوح است

رئیس قوه قضاییه با بيان اينكه دستگاه قضا با صلابت و پرهيز از حاشيه به پرونده فساد مالي بزرگ رسيدگي كرد، گفت:‌ پرونده فساد بزرگ اقتصادی همچنان مفتوح است و به جرایم متهمان دیگر نیز به نوبت رسیدگی خواهد شد.

 

 حضور مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي خلاف قانون است

يك حقوقدان گفت: "سعيد مرتضوي" به همراه تيم حقوقي اش سعي دارند دست به دامن فرافكني شده و ادعا مي‌كنند كه حكم به آنها ابلاغ رسمي نشده و اين در حالي است كه رسانه‌اي شدن حكم مي‌تواند به معني ابلاغ رسمي تلقي شود.

 

از آموزش مسلمان کشی تا شعار حمایت از حقوق اقلیت های مذهبی

وزارت خارجه آمریکا در جدید ترین سیاست خود گزارشی را مبنی بر بی توجهی ایران نسبت به حقوق اقلیت‌های مذهبی منتشر کرده و این در حالی است که دوره‌های آموزشی مسلمان کشی در ایالات متحده آمریکا شعارهای پر رنگ و لعاب حمایت از حقوق اقلیت‌های مذهبی را نقض می‌کند.

 

چرخه علمي ايده تا مصرف+ اينفوگرافي

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان شرکت‌های دانش‌بنیان در اینفوگرافیکی، مراحل چرخه علمي ايده تا مصرف را با توجه به بیانات ایشان در پنج سال اخیر به تصویر کشیده است.

انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: کرباسچی ، ماهواره ، رجوی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار