امام جمعه گچساران گفت: دشمنان و استكبار جهانی از پیشرفت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی هراس دارند و می خواهند به هر نحوی مسیر توسعه كشور را مختل كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج،حجت الاسلام سید 'امین الله حجازی 'در خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران شمیم حكومت مولا علی (ع) را دارد و دشمن سخت از اقتدار و هیبت این نهضت اسلامی واهمه دارد.
وی بیان كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از نعمت بزرگ ولایت فقیه برخوردار است كه استكبار غرب نیز بیشتر با خط مشی ولایت مداری ملت ایران اسلامی دشمنی می كند.
حجازی اظهار داشت: باید به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد كشور را از فروش نفت و منابع خام برهانیم و تلاش كنیم اقتصاد كشور از وابستگی به درآمد نفت خارج شود .
وی عنوان كرد: خدا را شاكریم كه نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت، توسعه و پیشرفت قرار دارد و این دستاورد الهی الگویی برای كشورهای ستمدیده مسلمان منطقه شده است.
حجازی ابراز داشت: دشمنان در مدیریت و تدبیر علیه ایران ناتوان و عاجز مانده اند و چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی در علوم مختلف را ندارند.
وی گفت: استكبار جهانی به حیله تهدید، تحریم و بداخلاقی برضد ایران اسلامی متوسل شده كه این امر برای بسیاری از كشور های بی طرف دنیا نیز آشكار شده است./س

برچسب ها: دشمن ، پیشرفت ، هراس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.