معاون اجتماعی آگاهی ناجا از کلاهبرداری فردی که با جعل عنوان شخصی دیگر اقدام به خرید 2 کیلوگرم طلاجات ذوب شده کرده بود خبر داد.

  سرهنگ حمیداندرزچمنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 14 آبان سال گذشته فردی به نام "فریبرز-ن" به پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر مراجعه کرد و اظهار داشت: چندی پیش با شخصی به نام "فریدون-ج" مقدار 2 کیلوگرم طلاجات ذوب شده را معامله کردم. متهم که خود را از صنف طلا فروشان گرگان معرفی کرده بود، و من مقدار 2 کیلوگرم طلاجات ذوب شده فاقد مارک و در عیار معمولی با وی معامله کردم که بعد متوجه شدم طلاها سرقتی می باشد.

بنابراین گزارش پرونده جهت رسیدگی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند. کلاهبردار که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ماموران گفت: مقدار 5 کیلوگرم طلا را به زیر قیمت و بدون هیچ فاکتوری از فردی به "فریبرز-ت" فروختم که این طلاها را از با جناق ام "سامان-ع" درتهران خریدم و اطلاعی از سرقتی بودن آن نداشتم.

وی درادامه افزود: من به عنوان واسطه این طلاها را به "فریبرز-ن" به مبلغ 85 میلیون تومان بود فروختم و در ازای آن چک پول و تراول گرفتم.

معاون اجتماعی آگاهی ناجا در پایان عنوان کرد: در ادامه تحقیقات ماموران "سامان-ع" را شناسایی و دستگیر کردند که وی به سرقت طلاها اعتراف کرد سرانجام، "فریبرز-ن" به عنوان مالخر از سوی دادسرای تهران، متهم شناخته شد و پرونده تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد./ل

برچسب ها: چمنی ، سارق ، طلاجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار