دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران ایران اسلامی با انتشار سریع و به موقع اخبار به خوبی توانسته‌اند شرارت‌های تبلیغاتی دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، محمدحسن آصفری افزود : خبرنگاران ایران اسلامی با همه کمبودها و چالش‌هایی که با آن مواجه هستند به خوبی توانسته‌اند به رسالت واقعی خود عمل کرده و توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان را نقش بر آب کنند و کذب بودن اخبار دشمنان را به آگاهی و اطلاع مردم برسانند.

وی گفت : امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای رسیدن به اهداف خود به هر ابزاری متوسل می‌شوند، هنگامی که در کشوری ایجاد مشکل کرده و برای مردم آن کشور مشکل‌آفرینی می‌کنند بلافاصله افکار عمومی جهان را به موضوع دیگری متوجه کرده و سعی می‌کنند افکار عمومی را منحرف سازند تا به این وسیله بتوانند به اهداف خود دست یابند، اما خوشبختانه خبرنگاران تیزهوش ترفند دشمنان را متوجه و واقعیت‌ها را به موقع اطلا‌ع‌رسانی کرده و موجب آگاهی مردم می‌شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز که تلاش همه بر این است تا ایران در مسیر توسعه و دانایی گام بردارد، حضور خبرنگاران گرانقدر برای آگاهی بخشی به مردم، برای مسئولان به منزله یک توفیق عظیم به شمار می‌رود.

آصفری با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند،‌ گفت: این خبرنگاران هستند که مشکلات و دغدغه‌های مردم را در قالب سوال از مسئولان پرسیده و در رفع آن‌ها نقش اساسی را ایفا می‌کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.