سخنگوي کميسيون عمران مجلس گفت: برای جدایی شهرری از تهران کار کارشناسی وجود ندارد و دولت نباید به بحث تفکیک این منطقه از تهران بدون این امر دامن بزند.

مهرداد بائوج‌ لاهوتي نماينده مردم لنگرود در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از ارائه طرح دو فوريتي در مخالفت با جدايي شهرري از تهران خبر داد و گفت: جدايي شهرري از تهران در فراکسيون مديريت شهري بررسي و اعضاي آن با اين جدايي مخالفت خود را اعلام کرده و از این رو طرحی  دو فوريتي با 52 امضا آماده ارائه به صحن علني مجلس شده است.

وي در تشريح متن طرح دوفوريتي اظهار داشت: در اين طرح ذکر شده هر گونه واگذاری يا ادغام از سوي دولت بايد با تصويب وکلای ملت صورت پذیرد.

لاهوتي با بيان اينکه دلايل کارشناسي براي جدايي شهرري از تهران وجود ندارد، تصريح کرد: نمايندگان خانه ملت براي تهران طرح جامع و تفصيلي تهيه کرده‌ و اگر قرار بر تفكيك‌سازي بود، مسلما در این طرح گنجانده می شد.

سخنگوي کميسيون عمران در پايان خاطرنشان کرد: دولت نبايد به بحث تفكيك شهرري از تهران دامن بزند و وکلای ملت سعی دارند با تهیه طرح دو فوریتی مانع جدایی این منطقه از تهران شوند.

انتهاي پيام/پ2
برچسب ها: جدایی ، تهران ، شهرری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار