نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل عمده ای که امروزه دامن گیر کشور شده بحث جنگ نرم است ونقش خبرنگار ورسانه در این میان پررنگ تر دیده می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، دکتر حسین آذین در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه روز خبرنگار یاد آور رشادت ها ومجاهدت های خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس وقبل وبعد از آن است اظهار داشت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی وافزایش اعتماد عمومی وتعمیق ارزش های اسلامی مهم ترین رسالت یک خبرنگار است .

 وی تصریح کرد :در بحث تهاجم فرهنگی دشمن ، خبرنگار می تواند افکار عمومی را به گونه ای مدیریت کند که تاثیر گذار باشد.

آذین خاطر نشان کرد:بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی "جنگ ما جنگ تبلیغاتی است" ودر این بیش از سی سال عمر انقلاب اسلامی مسائل زیادی اعم از ترورها ،تحریم ها وجنگ اقتصادی از سوی دشمن بر ما تحمیل شده که با قلم خبرنگار وبیان اهداف انقلاب اسلامی بر پایه صداقت ،امانت داری ودقت یک خبرنگار به دنیا نشان داده می شود.

وی گفت : اهمیت قلم در قرآن کریم آمده است وتاثیر گذاری آن نیز در جهت مثبت ومنفی وایجاد انقلاب در میان مردم اهمیت دارد.

آذین افزود : رسانه های غربی منتظر کوچک ترین بهانه ای هستند که در برابر آن موضع گیری وانقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند ولذا خبرنگار است که با پررنگ نشان دادن نکات مثبت حساسیت  موضوع را مد نظر بگیرد وتوطئه های دشمن در این زمینه خنثی کند .

این نماینده مجلس یادآور شد : خبرنگار زبان گویای انقلاب است ودادن امید ونشاط وآرامش به جامعه از رسالت خبرنگاران است./س

برچسب ها: جنگ ، ما ، تبلیغاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.