فرماندار شهرستان روانسر گفت: 22 طرح عمرانی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری خواهد رسید که تاکنون 16 طرح آن افتتاح شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جلال صفری در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان روانسر اظهار کرد: 22 طرح عمرانی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان روانسر به بهره‌برداری خواهد رسید.

صفری افزود: 20 طرح با اعتباری بیش از 81 میلیارد و 602 میلیون ریال و دو طرح نیز با اعتباری بیش از 38 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع هفته دولت تا‌کنون 16 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بیش از 81 میلیارد ریال در شهرستان روانسر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان روانسر این طرح‌ها را شامل 9 طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول 21 کیلومتر با اعتباری بیش از 21 میلیارد و 100 میلیون ریال، طرح روکش آسفالت روانسر به پاوه از محور مله‌پلنگانه به طول چهار کیلومتر با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال و افتتاح 14.5 کیلومتر کانال بتنی اراضی روانسر با اعتباری بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

صفری افتتاح ساختمان هنرستان کشاورزی خوشه‌های زرین روانسر با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، آغاز عملیات کارخانه شیشه ایمنی و نشکن (سکوریت) با هزینه 33 میلیارد ریال و تولید 400 هزار متر مربع شیشه در سال با اشتغالزایی 20 نفر به طور مستقیم و افتتاح 3 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 60 هزار قطعه و اشتغالزایی 12 نفر از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت تا به امروز اعلام کرد./ج1

برچسب ها: کرملنشاه ، کشاورزی ، کانال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.