مقامات رژيم صهيونيستي با وجود حملات سياسي و تبليغاتي شديد خود عليه اجلاس عدم تعهد در تهران به موفقيت ايران در شکستن انزوايي که غرب و آمريکا مي کوشند عليه آن اعمال کنند اذعان کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، احمد عمار گزارشگر شبكه المنار در گزارشي در اين باره گفت: هر چند اويگدور ليبرمن وزير خارجه رژيم اشغالگر کوشيد به اجلاس غيرمتعهدها در تهران حمله کند اما محافل مختلف اسرائيلي اعم از سياسي و رسانه اي به موفقيت ايران در شکستن انزوايي که قدرت هاي غربي مي کوشند بر اين کشور اعمال کنند و نيز موفقيت در به دست آوردن حمايت از مشروعيت برنامه هسته اي خود در حضور بان کي مون دبيرکل سازمان ملل، اعتراف کردند.
 اسرائيلي ها اين دستاوردهاي ايران را به منزله شکست  تلاش هاي مداوم و چند ساله خود براي خدشه دار کردن اين مشروعيت دانستند.
ليبرمن گفت: آنچه در امروز در ايران اتفاق مي افتد اقدامي ظالمانه و منافقانه است که ما از دهه سي قرن گذشته تا کنون شاهد چنين چيزي نبوديم. نمايندگان يکصد و بيست کشور و دبيرکل سازمان ملل را مي بينيم که به تهران رفته اند و به نظام آيت الله ها و تهديدات آن مشروعيت مي بخشند.
در ادامه گزارش آمده است: بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل نيز که ماه آينده براي سخنراني در سازمان ملل به نيويورک سفر خواهد کرد تاکيد کرد هدف وي اين است که بار ديگر مسئله ايران را مطرح کند و از گزارش جديد آژانس بين المللي انرژي اتمي که ايران را به افزايش غني سازي اورانيوم متهم کرده است براي حمله به مشروعيت برنامه هسته اي ايران استفاده کند.
اودي سيگل کارشناس سياسي صهيونيست مي گويد: نتانياهو تصميم دارد درباره ديکتاتوري در ايران که تهديدي براي صلح جهاني است سخن بگويد.
 وي همچنين با استناد به گزارش اخير آژانس بين المللي انرژي اتمي براي احياي مشروعيت موضع اسرائيل تلاش خواهدکرد. وي اين کارها را در مقابل مبارزه موفقيت آميز ايران که با حضور دبيرکل سازمان ملل صورت گرفت، انجام مي دهد. نتانياهو تلاش خواهد کرد اين مشروعيت را از ايران بگيرد.
در بخش ديگري از گزارش آمده است: رسانه هاي اسرائيلي اعلام کردند نتانياهو در سفر به آمريکا با باراک اوباما رئيس جمهور اين کشور ديدار خواهد کرد و اين در حاليست که اوباما با توجه به نزديک شدن زمان انتخابات رياست جمهوري آمريکا اشتياق بيشتري براي اين ديدار دارد.

برچسب ها: صهیونیستی ، اعتراف ، اجلاس ، نم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار